Nieczynny dziś odcinek linii kolejowej Wałcz – Człopa oddano do użytku w 1904 r. Była to kolej regionalna, której właścicielem był powiat wałecki. W tym okresie powstał most kolejowy nad Cieszynką. Jego wysokość wynosi 20 m. Z powodu degradacji torowiska odcinek kolejowy Wałcz – Człopa zamknięto w sierpniu 1988 r.
Na trasie linii zobaczyć możemy też mostek dla pieszych i wiadukty nad szosami do wsi Załom i Tuczna. Wiadukt nad tą drugą drogą zwany niegdyś Wiaduktem Tuczeńskim (niem. Tützer-brücke) został wyremontowany w 2006 r., przy czym zadbano o zachowanie jego zabytkowych elementów. Obiekt powstał w tzw. systemie Möllera od nazwiska projektanta i pioniera budowy mostów ze zbrojonego betonu. Nowatorskim rozwiązaniem były zakotwione w dźwigarach stalowe taśmy o łukowym kształcie zwane „brzuchami ryby”.